Страница 2 из 2

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 15:09
VicTorp
Genesis писал(а):
VicTorp писал(а):Да и в чем преимущество беспроводного переключения перед проводным, кроме экономии 15мин при монтаже - хз. А вот батареи там улетают в разы быстрее, если не изменяет память, надо перезаряжать каждые 72 часа. Тут бывает комп забываешь зарядить, а там еще и за переключателями следить... А годы-то идут.


Мені здається що 72 години - це час роботи з якоюсь там частотою перемикань.
На іноземних форумах пишуть шо заряду вистачає мініум на 700км. А це значно менше ніж час роботи DI2

А мне кажется, что время работы в беспроводных системах зависит не столько от частоты переключения, сколько от банальной необходимости постоянного поддержания связи между всеми элементами. Даже в состоянии покоя. Отсюда и 72 часа, т.е. трое суток.

В любом случае, один из моих велосипедов на этот сезон будет на е-тапе. Покатаюсь, смогу рассказать подробнее и от первого лица...

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 15:10
project
Genesis писал(а):На іноземних форумах пишуть шо заряду вистачає мініум на 700км. А це значно менше ніж час роботи DI2
Although the SRAM shifters will last up to two years on a single battery, the derailleurs have a stated battery life of 60 hours or 1,000km, so roughly half that of Shimano Di2.

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 15:19
Genesis
VicTorp писал(а):
Genesis писал(а):
VicTorp писал(а):Да и в чем преимущество беспроводного переключения перед проводным, кроме экономии 15мин при монтаже - хз. А вот батареи там улетают в разы быстрее, если не изменяет память, надо перезаряжать каждые 72 часа. Тут бывает комп забываешь зарядить, а там еще и за переключателями следить... А годы-то идут.


Мені здається що 72 години - це час роботи з якоюсь там частотою перемикань.
На іноземних форумах пишуть шо заряду вистачає мініум на 700км. А це значно менше ніж час роботи DI2

А мне кажется, что время работы в беспроводных системах зависит не столько от частоты переключения, сколько от банальной необходимости постоянного поддержания связи между всеми элементами. Даже в состоянии покоя. Отсюда и 72 часа, т.е. трое суток.

В любом случае, один из моих велосипедов на этот сезон будет на е-тапе. Покатаюсь, смогу рассказать подробнее и от первого лица...


Після кожного перемикання система переводиться в сплячий режим і не розходує енергії.
Також планую спробувати etap

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 15:22
VicTorp
Genesis писал(а):Після кожного перемикання система переводиться в сплячий режим і не розходує енергії.
Також планую спробувати etap

Ну да, и как же она потом из этого спящего режима выходит, если энергию не потребляет?

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 15:42
Genesis
VicTorp писал(а):
Genesis писал(а):Після кожного перемикання система переводиться в сплячий режим і не розходує енергії.
Також планую спробувати etap

Ну да, и как же она потом из этого спящего режима выходит, если энергию не потребляет?


Тратить енергію тільки на дію
Для того вони і мудрили два моторчика в задній перекидці.
Вони менш потужні, але їх два!
Мені подобається така ідея - для реалізації одного руху, один елемент.
Мотор вгору, мотор вниз
Як і алгоритм перемикання. Одна манетка - одна функція.
Думаю буде зручно

До речі, я чотири роки юзав різноманітні DI2, але мені завжди не вистачало зворотнього зв'язку від кнопок.
Завжди хотілося соковитий клац! І такий клац має etap

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 15:48
project
Genesis писал(а):
Тратить енергію тільки на дію
Для того вони і мудрили два моторчика в задній перекидці.
Как одно связано с другим?В спящем режиме энергопотребление должно быть.

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 16:01
antibiotikltd
Ох і гаряче обговорення))
На разунок часу не 72 год - це абсурд, а 50-60год в режимі їзди, відповідно це як написав Genesis 700км, хоча і це спорне питання. Тут не рахується кількість км, а кількість перемикань. Тому для когось 700км, а для когось і на цілих 1400км стане, це все особисто. Але однозначно менше, аніж ді2. Хоча акумулятори взаємозамінні, тому як такої критичної проблеми я не бачу + обіцяюсь що акуми швидко заряджаються. Ще один плюс ціна на запасний акум рязюче менша аніж для ді2.
На рахунок сигналу: систему далеко не дурні робили, якщо вони по великій мірі створили свій власний запатентований протокол із "плаваючим" 128бітним кодом. Повірте - це дуже серйозна річ. Ви навіть не можете собі уявити яка це кількість комбінації.
Хтось там розказував що можуть попутати сигнали - друзі, ви хоч розумієте що таке радіосигнал і як через нього преедається інформація??? Я для вас може відкрию щось нове, але на одній частоті можна передавати абсолютно різну інформацію на різні пристрої і кожен із них буде приймати тільки свій пакет даних а плюс із плаваючим кодом та ще й на 128біт - друзі, ймовірність влізти в цей сигнал наближується до НУЛЯ. Genesisправильно замітим що не перший рік його тестують і ще більше років проектували, під час чого зіткнулись із великою кількістю патентів Шімано-Кампа, як і впринципі коли створювали першу групу Срам Форс орієнтов но в 2005 році.

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 16:12
antibiotikltd
А тепер про заглушити сигнал. Кому лінь читати зразу скажу що це НЕМОЖЛИВО
Хто хоче дізнатись чому, прошу до уваги:
По перше що заглушити сигнал необхідно знати яку частоту ми будемо глушити. Не знаючи частоти ви нічого не зробите, навіть "всрамся, но не дамся" не допоможе :-)
Припустимо ми знаємо частоту, хоча я ваз запевняю що ви її не взнаєте, ви на тій частоті пускаєте шум, який перекриває сигнал (це і називається глушити). Але зараз не має аж такої великої проблеми фільтранути шум від сигналу, але сигнал має бути постійний. Отже при бажанні це легко робиться, але я Вас ще раз розчарую - у Срама сигнал ІМПУЛЬСНИЙ, який заглушити НЕМОЖЛИВО, адже який би не був шум, а імпульсний сигнал завжди проскочить не зважаючи ні на що. Нажать така фізика
P.S. "Неможливо" - мається на увазі "Прирівнюється до НУЛЯ", оскільки фізика це наука, в якої навіть НУЛЬ не нуль, а прирівнюється до нуля :sh_ok:
Тому на рахунок "заглушки" сигналу ми також розібрались :ya_hoo_oo:

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 16:20
Genesis
antibiotikltd писал(а):Тому на рахунок "заглушки" сигналу ми також розібрались :ya_hoo_oo:


:men:

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 16:21
antibiotikltd
а от що стосується провідних систем, то власне потужний радіосигнал може вплинути на передачу інформації по кабелю через зміну його магнітного поля, навіть якщо кабель екранований, тому ймовірність збою через зовнішні чинники в Кампи чи Шімано не менші а навіть більші ніж в Срам. Хоча навіть цей факт я би прирівняв до нуля)))

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 16:59
rom
antibiotikltd писал(а):А тепер про заглушити сигнал.
Кому лінь читати зразу скажу що це НЕМОЖЛИВО
Хто хоче дізнатись чому, прошу до уваги:
По перше що заглушити сигнал необхідно знати яку частоту ми будемо глушити. Не знаючи частоти ви нічого не зробите, навіть "всрамся, но не дамся" не допоможе :-)
Припустимо ми знаємо частоту, хоча я ваз запевняю що ви її не взнаєте, ви на тій частоті пускаєте шум, який перекриває сигнал (це і називається глушити). Але зараз не має аж такої великої проблеми фільтранути шум від сигналу, але сигнал має бути постійний. Отже при бажанні це легко робиться, але я Вас ще раз розчарую - у Срама сигнал ІМПУЛЬСНИЙ, який заглушити НЕМОЖЛИВО, адже який би не був шум, а імпульсний сигнал завжди проскочить не зважаючи ні на що. Нажать така фізика
P.S. "Неможливо" - мається на увазі "Прирівнюється до НУЛЯ", оскільки фізика це наука, в якої навіть НУЛЬ не нуль, а прирівнюється до нуля :sh_ok:
Тому на рахунок "заглушки" сигналу ми також розібрались :ya_hoo_oo:


Тільки не розповідай це військовим , які займаються засобами РЕБ ,( радіоелектронної боротьби ). Навіть якщо використовують шумоподібний сигнал , який взагалі невідомо де , підсилюють його все одно напівпровідники , які є дуже делікатними створіннями . Їм достатньо частини вольта щоб заблокувати канал приймання інформації . А визначити частоту передачі взагалі не проблема - скануючий приймач або аналізатор спектра . А далі робиться або використовується якийсь з відомих подавлювачів (до речі при здачі тестів використовують глушилки мобілок (пачка цигарок))або робиться свій , часто менше сірникової коробки пристрій (часто коштом менше 100 грн) кладеться в кишеню і в відповідний момент вмикається на час атаки , (блокуючи перемикання) . Коли були інженери , що розробляли і продавали " механічний допінг" то в цій ситуації це замітно простіше і дешевше .Якщо б то було не так , то не існувало б терміну радіоелектронна боротьба (вплив на системи передачі інформації)(до речі на сході агресор випробовув нові системи , глушачи безпілотники і зв"язок) .
Але вам це не грозить , не переживайте . Якщо протурівська команда рік юзала , то для інших і подавну можна користуватися . тільки самою більшою проблемою буде - "забув зарядити" ( я в своїй практиці не раз стикався коли путали червоний і чорний і палили дорогу техніку . то тут з двома акумамаи і двома батарейками буде як "добрий день") .. Комусь буде працювати ідеально , а комусь буде не дуже (Не часто , але скажем , раз в рік , в самий непотрібний момент) .
Так що , фарбуймося (редимося ітапимося) .

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 19 янв 2017, 17:19
antibiotikltd
rom писал(а):
antibiotikltd писал(а):А тепер про заглушити сигнал.
Кому лінь читати зразу скажу що це НЕМОЖЛИВО
Хто хоче дізнатись чому, прошу до уваги:
По перше що заглушити сигнал необхідно знати яку частоту ми будемо глушити. Не знаючи частоти ви нічого не зробите, навіть "всрамся, но не дамся" не допоможе :-)
Припустимо ми знаємо частоту, хоча я ваз запевняю що ви її не взнаєте, ви на тій частоті пускаєте шум, який перекриває сигнал (це і називається глушити). Але зараз не має аж такої великої проблеми фільтранути шум від сигналу, але сигнал має бути постійний. Отже при бажанні це легко робиться, але я Вас ще раз розчарую - у Срама сигнал ІМПУЛЬСНИЙ, який заглушити НЕМОЖЛИВО, адже який би не був шум, а імпульсний сигнал завжди проскочить не зважаючи ні на що. Нажать така фізика
P.S. "Неможливо" - мається на увазі "Прирівнюється до НУЛЯ", оскільки фізика це наука, в якої навіть НУЛЬ не нуль, а прирівнюється до нуля :sh_ok:
Тому на рахунок "заглушки" сигналу ми також розібрались :ya_hoo_oo:


Тільки не розповідай це військовим , які займаються засобами РЕБ ,( радіоелектронної боротьби ). Навіть якщо використовують шумоподібний сигнал , який взагалі невідомо де , підсилюють його все одно напівпровідники , які є дуже делікатними створіннями . Їм достатньо частини вольта щоб заблокувати канал приймання інформації . А визначити частоту передачі взагалі не проблема - скануючий приймач або аналізатор спектра . А далі робиться або використовується якийсь з відомих подавлювачів (до речі при здачі тестів використовують глушилки мобілок (пачка цигарок))або робиться свій , часто менше сірникової коробки пристрій (часто коштом менше 100 грн) кладеться в кишеню і в відповідний момент вмикається на час атаки , (блокуючи перемикання) . Коли були інженери , що розробляли і продавали " механічний допінг" то в цій ситуації це замітно простіше і дешевше .Якщо б то було не так , то не існувало б терміну радіоелектронна боротьба (вплив на системи передачі інформації)(до речі на сході агресор випробовув нові системи , глушачи безпілотники і зв"язок) .
Але вам це не грозить , не переживайте . Якщо протурівська команда рік юзала , то для інших і подавну можна користуватися . тільки самою більшою проблемою буде - "забув зарядити" ( я в своїй практиці не раз стикався коли путали червоний і чорний і палили дорогу техніку . то тут з двома акумамаи і двома батарейками буде як "добрий день") .. Комусь буде працювати ідеально , а комусь буде не дуже (Не часто , але скажем , раз в рік , в самий непотрібний момент) .
Так що , фарбуймося (редимося ітапимося) .

я і не казав що не можливо визначити частоту, но представляю людину яка їде на велосипеді із аналізатором спектру :ps_ih:
а про глушити сигнал - ставиться про імпульсний сигнал який передає весь пакет за 1 імпульс пробє шум в ефірі, і от з ним боротись дуже важко. А коли звичайний сигнал перебивається шумом в ефірі і то при бажані з шуму можна витягнути інформацію, но це вже складно і для цього необхідний час, но не факт що всі пакети дойдуть, хіба повторно потрібно докидати необхідні пакети.
Але Романе, щоб довго це все не розтягувати, погодьтеся, що такі моменти як проблеми із перемиканням передач у повсякденному житті нас турбувати не будуть абсолютно і нехай люди не розводять демагогії :co_ol:

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 20 янв 2017, 09:08
alexunder
rom писал(а):

РЕБ


Но это уже совсем другая история )

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 20 янв 2017, 12:30
rom
Не переймайтеся так , це вас не стососується , купляйте і катайтеся ( коли буде можливість) .

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 20 янв 2017, 12:34
alexunder
rom писал(а):Не переймайтеся так , це вас не стососується , купляйте і катайтеся ( коли буде можливість) .


Ты обиделся, что ли?

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 20 янв 2017, 12:52
NickCV
я видел в живую как оно работает , прикольно так . Понравилось то что довольно демократические цены со старта , помнится как Di2 стартануло , а потом и кампа с реально завышеными ценами следом за шимано , а так нормально , да и в продаже можно купить только электронику , а те же тормоза или систему другие , на свой вкус так сказать . Если у SRAM всё получится , тогда стоит ожидать в ближайшем будущем рамы уже только с проводкой под тормоза , без дырочек для перекидок

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 20 янв 2017, 13:10
Faust118
Это бомба!!!! за этим будущее!!! хотите или нет)))

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 20 янв 2017, 14:27
pere4nik
NickCV писал(а):я видел в живую как оно работает , прикольно так . Понравилось то что довольно демократические цены со старта , помнится как Di2 стартануло , а потом и кампа с реально завышеными ценами следом за шимано , а так нормально , да и в продаже можно купить только электронику , а те же тормоза или систему другие , на свой вкус так сказать . Если у SRAM всё получится , тогда стоит ожидать в ближайшем будущем рамы уже только с проводкой под тормоза , без дырочек для перекидок




Достаточно демократично я видел за 1300 евро набор дуалы и перекидки. Меньше пока не видел. ((((

И еще интересно как перекидки и дуалы будут работать к примеру с шатунами дюраейс цепкой и кассетой .

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 20 янв 2017, 14:43
SHIN
pere4nik писал(а):А что с глушилками?) вот технически просто подключился по определенной волне к сопернику и на спринте скинуть ему на мелкую звезду спереди и на большую сзади)

Я почти уверен что такой херней будут страдать не соперники, а идиоты по типу тех что пишут вирусы для собственного удовольствия и внутреннего самоутверждения.

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 20 янв 2017, 15:41
pere4nik
SHIN писал(а):
pere4nik писал(а):А что с глушилками?) вот технически просто подключился по определенной волне к сопернику и на спринте скинуть ему на мелкую звезду спереди и на большую сзади)

Я почти уверен что такой херней будут страдать не соперники, а идиоты по типу тех что пишут вирусы для собственного удовольствия и внутреннего самоутверждения.



Согласен полностью. Но от этого суть не меняется. NFC чипы карт тоже сканируют удаленно. Так что думаю с этим вопрос в не будет. Лрцной вопрос для нас обываетелй мне кажется хорошая идея и классно будет катать.

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 20 янв 2017, 18:36
rom
alexunder писал(а):
rom писал(а):Не переймайтеся так , це вас не стососується , купляйте і катайтеся ( коли буде можливість) .


Ты обиделся, что ли?

Просто ми тут пішли в сторону не цікаву для більшості .
Про переваги писати не буду , але знедоліків бачиться два. Перший - догляд за чотирма джерелами живлення , для зайнятих і лінивих може бути проблемним . Хоча тут фірма може ускладнити систему якимось сигналізатором розряду . Другий недолік - існує можливість для недоброзичливців заблокувати (ти нажимаєш а нічого не відбувається) роботу системи (я її розцінюю як зникомо малою , особливо для нас) але це може бути важливим для топових гінців (перемикати "зі сторони" думаю , нереально ).

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 09 май 2017, 22:29
Genesis
Розповім свої враження від користування Sram RED eTap
Манетки - дуже зручні. До алгоритму перемикань звикав три тренування. Натиснення кнопок чітке та супроводжується чіткими кліками.
Перекидки (якість перемикання) - працює повільніше ніж дротові конкуренти, особливо помітно в роботі задньої перекидки. АЛЕ перемикання чіткі та силові.
Час роботи акумуляторів. Задня перекидка - 1300км (від повного заряду до моргання червоного індикатора). Передня перекидка - 1500+км.
Також використовую додаткові дротові кнопки перемикання - так звані BLIP'и. Для натиснення потрібно попасти точно посередині кнопки і натиск потребує сильного зусилля, що не завжди є зручно. На фоні загальної втоми не завжди вдавалося перемкнути передачу за першим натиском (то не точно попадав пальцем на кнопку, то прикладав недостатнє зусилля). Але використувю кнопки на лежаку для гонок з роздільним стартом і алгоритм роботи - права кнопка задня перекидка вниз, ліва кнопка - задня перекидка вверх, одночасне натискання обох кнопок - активує передній механізм, є дуже зручним в плані того що роздумів яку кнопку натиснути не виникає ніколи. А от на Shimano di2 часто плутався в роботі ТТ кнопок.

Загальні враження - передовий іноваційний продукт, який потребує мінімальних допрацювань. (швидша робота перемикачів, перероблення BLIP, програмовані режими перемикання, а саме вирівнювання передаточного числа а-ля синхронізація)

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 09 окт 2017, 19:47
rom
Появилася стаття-огляд по роботі ітапа https://scott.ua/articles/obzori/obzor-sram-red-etap/

Re: Sram RED etap безпровідна група

СообщениеДобавлено: 11 окт 2017, 09:55
rom
Тут є порівняння з ді2 , але англійською , в коментарях є обгрунтування тривалішого часу перемикання .