serjio21 писал(а):Ну 40 не станет, конечно, но реально быстрее становится, я бы сказал по другому - легче переносятся все тяготы и лишения :) Мелочь, а приятно :)
Звичайно, але тоді мова іде про спортсменів, чи людей фізично досягли певних результатів, а далі - справа за технікою. Це саме той випадок, коли люди можуть покращити свій результат і працюють для того і фізично і матеріально :).
В житті ж картина доволі не така: людина начитавшись форумів і проїхавши всього кілька сотень км з дуже скромною середньою вирішує, що у всьому винен її ровер (припустимо алю рама) і понєслось... Я наголошую - ніхто нікому не забороняє купувати те, що йому подобається! Для непідготованої людини що алю, що сталь, що карбон... але самозадоволення річ вперта.[/quote]
serjio21 писал(а):А что касается побитых рам, уголь прочнее Al при прочих равных условиях. Другое дело насколько правильно спроектирована и изготовлена та или иная рама. Если техпроцесс подразумевал термообработку (как же узнать то ???) то по ударопрочности уголь тоже будет лучше Al. Кроме того, не нужно забывать, что большинство тех кто выбирает уголь уже катят неплохо и повреждения в случае чего тоже не детские. А про всякие DH и CC угольные рамы вообще умолчим.
все нище описане не стосується людей, для яких витратити 2000Є - раз плюнути.Я не володію достатніми знаннями, що б порівнювати властивості алю та карбону на рахунок міцності. Особисто я вважаю, що карбон є дуже хорошим матеріалом для виробництва рам, але ніхто ж не буде заперечувати, що карбон є крихким, він тріскає! І немає значення чи це Canyon, Stevens чи Scapin - він тріскає і нема на то ради! Топові алю рами (як от Radon R-1 8.0, Quantec SLR чи Red Bull Pro-SL 4400) є дешевші (як для кого, але ціна для мене важлива) хороших карбонових рам, але по міцності й жорсткості не поступаються. Мало того, точкових ударів алюміній не боїться і це факт. Або ще отакий приклад - просте падіння для карборами може (ну вища ймовірність у порівнянні з альтернативним матеріалом) може бути критичною, а для власника - сльози й соплі, а ще трата часу на купівлю чогось нового. Або - елементарне недотримання зусилля при закручуванні болтів, глупо - але факт.